Al jaren een begrip: de Managementboek Top 100. Gebaseerd op de verkopen van de afgelopen 30 dagen stellen wij iedere dag de Managementboek Top 100 samen. Hieronder de lijst van vandaag.
Marissa Bonants
Tel uit je winst
Veel creatieve ondernemers zijn hun bedrijf gestart vanuit een passie. Hun liefde voor een bepaald product. Of hun talent om iets heel bijzonders te maken. Daar ligt hun focus.
De komst van AI en ChatGPT levert vragen op over wat AI betekent voor onze banen, ons dagelijks leven en de toekomst van de mensheid als geheel.
€ 26,50
3
Manon van Leeuwen
Green hearts, great business
Laten we eerlijk zijn. Als 'duurzaamheidsstrijder' is het bijzonder ingewikkeld om alle collega’s enthousiast te krijgen voor de klimaatambities van jouw organisatie.
€ 28,99
4
Omar El Messaoudi
De vijf fakkels
Succes. Een van de meest begeerde woorden. Miljoenen mensen die er dagelijks naar op zoek zijn. Vele boeken zijn er aan gewijd, maar raken in veel gevallen slechts de oppervlakte.
€ 18,99
5
Jaap Weijers
Begrijp je het niet of bevalt het je niet?
Hoe bouw je een sterk en succesvol team? Hoe vergroot je je eigen impact in de interactie met anderen? We weten dat communicatie binnen teams plaatsvindt op verschillende niveaus.
€ 24,99
6
Ariane van Heijningen
Goedbedoeld moeilijk maken
Ariane van Heijningen vertaalt het eeuwenoude socratische gedachtegoed in heldere vraag- en denktechnieken. Ze breekt daarbij met heilige huisjes in gespreksvoering, zoals de ander zo goed mogelijk willen begrijpen en oplossingen aandragen.
€ 23,50
7
Martin van Kranenburg
ChatGPT als tweede Brein
Wil je ChatGPT optimaal inzetten in je schrijfproces? Leren hoe je je beste prompts schrijft? Hoe je een eigen versie van ChatGPT bouwt? Ontdek in dit boek hoe je veel tijd bespaart in je schrijfproces en contentcreatie.
€ 29,95
8
Theo Compernolle
Stress: vriend & vijand
Hoe kunnen we goed omgaan met stress, thuis en op het werk? Het is vandaag een van de belangrijkste uidagingen van iedereen. Wie al te gestrest is, presteert minder goed, is minder creatief, neemt meer verkeerde beslissingen en loopt veel meer kans ziek te worden. Stress is een heel gemene vijand, maar het kan ook een fantastische, stimulerende vriend zijn, die u helpt om topprestaties te leveren. Dit hangt af van de manier waarop u met uw stress omgaat.
€ 29,99
9
Jos Burgers
Geef nooit korting!
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 32 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk.
€ 19,95
10
Stephen Covey
De zeven eigenschappen van effectief leiderschap
Verbeter de kwaliteit van uw werkende leven, privé-leven én gezinsleven. Covey heeft met zijn zeven eigenschappen een miljoenenpubliek bereikt.
€ 27,50
11
Rob de Groot
Iedereen praat erover
Dit is het eerste boek dat <b>verder gaat dan de vraag waarom</b> mond-tot-mondreclame belangrijk is.
€ 29,95
12
Eveline van Zeeland
Aan de slag met Design Thinking
Vaak wordt design thinking gebruikt als een methode om (onderzoeks-)projecten mee aan te vliegen. Het is echter veel meer dan dat: een manier van kijken naar de wereld.
€ 34,50
13
Jos Burgers
De Wet van Snuf
Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat.
€ 20,99
14
Frank Quix
Retailmarketing
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.
€ 69,95
15
Remco Claassen
IK
'IK' is een belangrijk boek, omdat het over jezelf gaat. Het geeft vernieuwende, pragmatische inzichten in persoonlijk leiderschap.
€ 25,99
16
Danny Mullenders
De kunst van niet kiezen
Als assessment psycholoog en personal coach ziet Danny Mullenders iets anders: leidinggevenden die meer dan bereid zijn anderen te helpen en zich inzetten voor goede resultaten.
€ 29,99
17
Herman Wegter
Goed verhaal
Storytelling is dé manier waarop we de wereld begrijpen, ons met elkaar verbinden en in beweging komen. Daarom is storytelling de sleutel voor je succes als leider, team en organisatie.
€ 24,99
18
Peter van der Geer
Overtuigend debatteren
Twee topdebaters van Debat.NL bieden u een uniek inzicht in alle technieken, tips en trucs die van u een overtuigend spreker maken. Wat kunt u leren van Obama, Pechtold, Wilders, Shell en Greenpeace, zodat niets of niemand u meer verrast? Bij debatten, vergaderingen en onderhandelingen komen deze vaardigheden u uitstekend van pas.
€ 33,95
19
Gijs Nillessen
Zelfverzekerd spreken
Wil jij moeiteloos kunnen presenteren? Wil je ontspannen en authentiek op het podium staan? Met dit boek heb je hét recept in handen voor succesvol spreken en presenteren in het openbaar.
€ 24,50
20
Inge Nuijten
Dienend-leiderschap
Onderbouwd en persoonlijk ontdek je in dit boek hoe je eenvoudig en doeltreffend lijderschap achter je laat en van leiderschap een gewoonte maakt.
€ 27,95
21
Tom Rath
Ontdek je sterke punten 2.0
Heb jij de kans om dat wat jij het beste kan, elke dag te doen? De kans bestaat dat je dat niet doet, en daarmee worden natuurlijke talenten jammer genoeg niet benut.
€ 24,99
22
Jitske Kramer
Tricky Tijden
In dit boek ontdek je de fascinerende dynamiek van grote veranderingen. Jitske Kramer ontrafelt de menselijke reacties op ingrijpende transformaties, met inspirerende inzichten uit de antropologie en diverse culturen.
€ 27,50
23
Ko Floor
Marketingcommunicatiestrategie
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media.
€ 89,95
24
Eveline van Zeeland
Marketing Design met Customer Journey Mapping
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking.
€ 43,90
25
Richard van Kray
Sales vanuit je Hart
Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait.
€ 22,99
26
Spencer Johnson
Wie heeft mijn kaas gepikt?
De vier personages in ‘Wie heeft mijn Kaas gepikt?’ van Spencer Johnson worden geconfronteerd met ingrijpende veranderingen; elk reageert anders als zijn Kaas plotseling op is.
€ 15,-
27
Jan Kuipers
De kleine Covey
De zeven eigenschappen is al 25 jaar een klassieker. Het is het perfecte boek voor mensen die meer sturing aan hun leven willen geven.
€ 13,99
28
Jos Burgers
Superfijne klanten
Zet ambassadeurs in om ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen. Juist in dit digitale tijdperk heeft een goede mond-tot-mond strategie zin!
€ 20,99
29
Robert Cialdini
Invloed
Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten en nieuwe voorbeelden. In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen 'ja' zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen.
€ 29,99
30
Donald Miller
StoryBrand
Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
€ 29,99
31
Jonah Berger
Magic Words
They’re how leaders lead, salespeople sell, and parents parent. They’re how teachers teach, policymakers govern, and doctors explain.
€ 36,52
32
Barbara Hoogenboom
Rijp - Impactvol Systemisch Leiderschap
Rijp geeft een praktijkgericht systemisch fundament aan elke leider die meer impact wil maken op het organisatiesysteem.
€ 28,50
33
Bas van Kesteren
Wat gebeurt hier nu eigenlijk?
Bas van Kesteren neemt je in dit boek over weerstand en beïnvloeding mee van herkenbare frustraties naar de basisregels van groepsgedrag.
€ 25,99
34
Jonah Berger
The Catalyst
€ 26,56
35
Peter Geelen
KPI's die wél werken
U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen en die helpen uw klanten beter te bedienen. Knoppen dus waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.
'Introductie ondernemingsplan en financiële besturing' is een instapboek op het gebied van bedrijfseconomie.
€ 69,95
37
Albert Kampermann
Leerboek HRM
Leerboek hrm beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties.
€ 85,95
38
Neil Rackham
SPIN Verkooptechniek
Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen.
€ 28,95
39
Jaap Boonstra
Veranderkunde als professie
Veranderkunde als vakgebied kent een rijke traditie en heeft talloze methoden en technieken opgeleverd om bij te dragen aan fundamentele veranderingen. In dit boek zijn veranderkundige inzichten gebundeld die hun kracht hebben bewezen.
€ 45,-
€ 36,-
40
Berthold Gunster
Omdenken op het werk
Als aanvulling op de reeks met de succesvolle boekjes Omdenken, Omdenken in communicatie en Omdenken in opvoeding, duiken we nu in het anders aanpakken van al het gedoe op het werk.
€ 5,-
41
Kilian Bennebroek Gravenhorst
Wegwijzers in de veranderjungle
Op elke bladzijde van dit boek staat meer dan genoeg inspiratie om direct verder te komen in de veranderjungle en zo de gewenste toekomst dichterbij te brengen.
€ 27,50
42
Frank Weijers
Now we’re talking!
Met Arnold Mindell’s rijke gedachtegoed als vertrekpunt hebben Myrna en Greg Lewis een krachtige en zeer praktische methode ontwikkeld: The Lewis Method of Deep Democracy. Dit boekje gaat over de praktische toepassing van deze tools.
€ 12,-
43
Magdeleen Sturm
Niet weer een onderzoek
Een onmisbaar boek voor alle onderzoekers, beleidsmakers, bestuurders en adviseurs die kiezen voor onderzoek met impact.
€ 25,-
44
Serge van Rooij
Waar laat ik mijn handen?
Alleen al in Nederland worden elke dag ontelbare presentaties gegeven. De meeste van die presentaties zijn oersaai. De spreker, maar ook het publiek, beleeft er meestal weinig lol aan.
Serge van Rooij geeft antwoord op de 25 meest gestelde vragen bij presentatie-trainingen. Vragen als: ‘Hoe maak ik een boodschap die blijft plakken?’, ‘Ben ik nog wel authentiek als ik oefen?’, ‘Hoe kan ik zorgen voor meer interactie met mijn publiek?’ en natuurlijk ‘Waar laat ik mijn handen?’. De praktische antwoorden zijn verrassend eenvoudig toe te passen en hebben een groot effect op de spreker én het publiek. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe je een presentatie maakt die leuk is om te geven en boeiend is om naar te luisteren.
Serge van Rooij is communicatietrainer en als partner van Bex*communicatie verantwoordelijk voor de trainingsdivisie. Hij traint CEO’s, Nederlandse ambassadeurs en andere professionals die er moeten staan op belangrijke momenten in hun carrière. In de ruim 15 jaar dat hij als trainer actief is, zocht hij naar antwoorden op de vragen van de mensen die hij trainde. Daarvoor dompelde hij zich onder in de wereld van beïnvloeden, storytelling, presenteren en overtuigen, en leerde hij veel van storytellers, stemcoaches, regisseurs, traumapsychologen en professionals uit de kleinkunst.
Inclusief handige tips voor online presentaties
€ 20,99
45
Ben van der Hilst
Teamgericht organiseren in het voortgezet onderwijs
Het boek laat stap voor stap zien hoe een arbeidsorganisatie kan worden ingericht waar leraren met plezier, professionaliteit en zeggenschap hun kerntaak verrichten.
€ 19,95
46
Steffan Seykens
Activerende ontwikkelgesprekken
Dit boek geeft antwoord op deze vragen en biedt praktische handvatten voor volwaardige ontwikkelgesprekken met een eerlijker opbrengst na afloop, die bovendien beter beklijft.
€ 23,50
47
Natalie Sayer
De kleine Lean voor Dummies
Concurrentiedruk zorgt ervoor dat iedereen veeleisende klanten tevreden wil stellen en daarbij minder tijd, energie, ruimte, materiaal en geld wil gebruiken.
€ 4,99
48
Thomas Erikson
Omringd door idioten
Thomas Erikson leert je om op praktische en eenvoudige wijze het kleurenschema van de disc-methode toe te passen op jezelf en op anderen.
€ 15,-
49
Renate Kamp
Veranderprikkels
Als niks meer stilstaat, waar vind je dan houvast voor de verandering die jij graag wilt in jouw organisatie? De zoektocht naar een aanpak die werkt, wordt steeds urgenter.
€ 39,95
50
Eline Janssen
De kracht van het piramideprincipe
'Ik word gek van al die informatie!' Mensen raken overspoeld door de enorme hoeveelheid tekst die elke dag op hen afkomt.
€ 29,95
51
George van Houtem
De psychologie van het onderhandelen
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken.
€ 25,-
52
Rick Pastoor
GRIP - Het geheim van slim werken
Sommige mensen lijken altijd grip op de zaak te hebben. Een van hen is Blendle-man Rick Pastoor. In dit boek deelt hij zijn razendslimme werkmethode GRIP, die hij door de jaren heen ontwikkelde.
€ 18,99
53
Marjolein Bongers
Sales zonder bullshit
In dit boek combineren Richard van Kray en Marjolein Bongers hun expertise op het gebied van sales en LinkedIn tot een unieke gids waarmee je de effectiviteit van je salesaanpak flink zult verbeteren.
€ 24,99
54
John Maes
Succesvol Lean
Dit boek gaat over de dieperliggende kern van deze management¬filosofie: over de mentale instelling, de Lean-cultuur en de veranderkundige aspecten van Lean-implementaties.
€ 39,95
55
Marinka van Beek
Leren coachen
De coach is een begeleider die niet alleen het leren stimuleert, maar ook zijn expertise aanwendt om het leerproces op gang te brengen.
€ 29,95
56
Betteke van Ruler
Strategisch communicatie frame II
Het Strategisch Communicatie Frame is al een decennium lang een belangrijke standaard voor communicatieprofessionals bij de ontwikkeling van zinvolle acties.
€ 23,95
57
Chantalle Weemaes
Pak de regie over je energie - of ploeter lekker door
Aan de hand van de vijftig meest gestelde vragen legt energie-expert Chantalle Weemaes uit hoe je je energiemanagement in eigen hand kunt nemen door je brein en je biochemie zelf aan te sturen.
€ 24,95
58
Jordi Bron
Full System Marketing - Hoe je voorloper wordt in B2B marketing en sales
Full System Marketing is voor B2B marketeers die voorloper willen worden in hun niche. Het biedt een strategisch kader voor B2B-bedrijven die willen groeien in een snel veranderende markt.
€ 24,95
59
Rutger Bregman
De meeste mensen deugen (midprice)
<b>WINNAAR NS PUBLIEKSPRIJS 2020</b> De mens is een beest, zeiden de koningen. Een zondaar, zeiden de priesters. Een egoïst, zeiden de boekhouders.
€ 17,50
60
Marilieke Engbers
Eenzaam aan de top
Bestuurders van grote ondernemingen hebben te maken met groeiende maatschappelijke druk door onder meer klimaatbeleid, vergrijzing en polarisatie, terwijl de druk om winst te maken en simpelweg te overleven onverminderd groot is.
€ 29,99
61
Dirk Muis
Praktijkgids Arbeidsveiligheid 2025
De Praktijkgids Arbeidsveiligheid is een praktisch naslagwerk voor al diegenen die in de praktijk te maken hebben met veiligheidstaken.
€ 315,-
62
Arend Ardon
Doorbreek de cirkel!
Wat gebeurt er écht terwijl we praten over verandering? Ardon laat zien hoe managers onbewust verandering blokkeren en biedt doe-het-zelfinterventies om dit te doorbreken.
€ 23,99
63
Gytha Heins
Waarom zegt niemand er wat van?!
Leer hoe je in het team je stem inzet op de momenten dat dit het spannendst, maar ook het meest nodig is. Zodat jullie nu écht de gesprekken voeren die ertoe doen.
€ 27,50
64
Henk Jan Kamsteeg
Dienend leiderschap
Tijdens een weekend in de Belgische Ardennen raken drie oud-studiegenoten in gesprek over hun eigen manier van leidinggeven.
€ 15,-
65
Jacky van de Goor
111 Losbrekers voor meer plezier bij het oplossen van problemen
Sla dit boek ergens open, scheur de pagina uit en doe de opdracht. Tadaaa! Direct een frisse blik. Een speels zetje om even anders te kijken en anders te denken.
€ 11,-
66
Annet Noordik
Hartelijk gefaciliteerd! - Interactief veranderen in de praktijk
De auteurs gaan in op de kracht van de workshop, werkvormen, de competenties van de facilitator en groepsdynamica.
€ 53,95
67
Hanneke Moonen
HOE-boek voor strategische personeelsplanning
Dit boek is een praktische en handzame handleiding boordevol tips en werkvormen voor het opzetten, begeleiden en borgen van strategische personeelsplanning in een organisatie.
€ 34,-
68
Dennis Vink
Basisconcepten finance
Het management van een onderneming heeft de belangrijke missie om waarde te creëren voor alle partijen die betrokken zijn bij die onderneming. Binnen de groep belanghebbenden nemen de vermogensverschaffers van de onderneming een centrale plek in
€ 44,95
69
Lidewey van der Sluis
Varen in de mist
'Varen in de mist' is een zelfhulpboek voor eindverantwoordelijke managers, leidinggevenden en bestuurders die zichzelf zien als schipper aan het roer van een organisatie in woelige tijden.
€ 40,50
70
Kenneth Blanchard
De One Minute Manager en de apenrots
Maar al te vaak krijgt u als manager het verzoek om iets op te lossen dat eigenlijk door een ander gedaan moet worden. De verleiding is dan groot om te zeggen: 'Geef maar, ik kijk er wel even naar.' Degene die met het verzoek kwam loopt verder en u zit met zijn of haar probleem opgescheept… Blachard en Oncken nemen u stap voor stap door de procedures om alle apen weer terug te krijgen bij hun rechtmatige verzorgers.
€ 21,99
71
Marijke Lingsma
Aan de slag met teamcoaching
In het boek zijn voorbeelden van teamcoachingsbijeenkomsten opgenomen om werkelijk met de geboden methode aan de slag te gaan.
€ 39,95
72
Janneke van Heugten
Vaker in de media
Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Met dit boek krijg je alles in handen om, als vrouw, het podium te pakken.
€ 35,99
73
Bert Hedeman
Projectmanagement op basis van ICB versie 4 - IPMA B, IPMA C, IPMA-D , IPMA PMO
Dit handboek ‘Projectmanagement op basis van ICB versie 4’ vervangt het zo succesvolle handboek ‘Projectmanagement op basis van NCB versie 3’.
€ 80,61
74
Tica Peeman
Team management
‘Delen is het nieuwe bezit’ en daarmee worden teams steeds meer het vehikel om succesvol te zijn als organisatie. We kunnen het eenvoudigweg niet meer alleen.
€ 17,50
75
Rik Marselis
Quality for DevOps teams
To continuously deliver IT systems at speed with a focus on business value, DevOps teams integrate quality engineering in their way of working.
€ 15,-
76
André Weber
Organiseren en managen
Het inleidende boek Organiseren en managen geeft een snel en actueel overzicht van het vakgebied Management en Organisatie.
€ 58,95
77
Jan Wijnand Hoek
Kennismaken met Lean
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.
€ 28,50
78
James Cadle
Business Analysis Techniques
Business analysis is about identifying business needs and formulating workable solutions to business problems.
€ 74,99
79
Arend Ardon
Traag versnellen
Dit boek brengt een volstrekt andere boodschap over vernieuwing: wie niet kan vertragen, kan ook niet versnellen.
€ 29,95
80
Meriam Slijkerman
De kunst van high end ondernemen
Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie. Een boek vol high end kennis en tools direct toepasbaar voor de praktijk.
€ 28,99
81
Marc Wesselink
Handboek Strategisch OmgevingsManagement 2.0
Strategisch OmgevingsManagement (SOM) is inmiddels volledig ingeburgerd en zelfs een vereiste methode bij vele complexe projecten waarbij de belangen van meerdere stakholders spelen.
€ 49,50
82
Jos Burgers
Eén fan per dag
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
€ 20,99
83
Stephen Robbins
Organizational Behavior, Updated Global Edition
Reflecting the most recent research and events within the field of OB, the 19th Edition continues its hallmark focus on clear writing, cutting-edge content, and intuitive pedagogy.
€ 107,74
84
Tom Rath
Leiderschap op basis van je sterke punten
Bijna een decennium geleden onthulde Gallup de resultaten van een 30-jarig onderzoek, dat als gevolg een gesprek over 'sterke punten' liet opwaaien.
€ 25,99
85
Ingmar de Lange
Sterk digitaal merk
Winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Ingmar de Lange deelt al zijn kennis. Fris, scherp en onderbouwd.
€ 37,99
86
Jo Vincken
Verandermanagement voor de toekomst
Verandermanagement voor de toekomst werkt uit hoe in een complexe context waardevolle beweging binnen een organisatie kan ontstaan en groeien.
€ 45,50
87
Kinge Siljee
Je scriptie de baas
Dit boek is een concrete handleiding voor alle studenten die een scriptie moeten schrijven.
€ 23,99
88
Jitske Kramer
Deep democracy
'Deep Democracy' is geschreven voor mensen zoals jij, die conflicten willen oplossen, verschillen willen benutten, en vervolgens duurzame besluiten durven te nemen.
€ 33,50
89
Ethan Mollick
Co-intelligentie - Slimmer werken met AI
De komst van AI en ChatGPT levert vragen op over wat AI betekent voor onze banen, ons dagelijks leven en de toekomst van de mensheid als geheel.
€ 17,50
90
Hans van der Loo
Teaming: de nieuwe realiteit van samenwerken
Dit boek is een must-read voor iedereen die wil weten hoe je dynamische teams kunt laten uitgroeien tot bouwsteen van organisatorisch succes.
€ 48,95
91
Kim Jansen
Het generatie-effect
De werkvloer wordt bevolkt door maar liefst vijf generaties. Generatie Z rammelt aan de poort en de laatste babyboomers nemen afscheid.
€ 27,50
92
John Slabbekoorn
Relaxed vlammen
Negen van de tien ondernemers is binnen tien jaar uit business. 63% verdient minder dan het minimumloon. Bizar! Aan hard werken ligt het meestal niet.
€ 29,99
93
Jurriaan Kamer
Unblock
Need significant outcomes quickly? But does everything feel like swimming through peanut butter? It is time to Unblock your organization.
€ 27,50
94
Rozemarijn Dols
Professionele loopbaancoaching
Loopbaancoaching is een nog vrij jonge professie, die door verschillende maatschappelijke en economische ontwikkelingen volop in beweging is en steeds belangrijker wordt.
€ 39,99
95
Jitske Kramer
Building Tribes - Reisgids voor organisaties
Hoe schep je een excellente cultuur, hoe maak je een tribe van je organisatie, welke antropologische lessen kun je toepassen als leider, veranderaar, consultant? Kramer en Braun geven antwoord.
€ 49,95
96
Esther de Haan
Organisatieontwikkeling met Theory U
Theory U biedt vernieuwende inzichten in veranderingsprocessen. 'Organisatieontwikkeling met Theory U' laat zien hoe Theory U in de praktijk kan worden toegepast.
€ 39,95
97
Karin Derksen
Goed teamwerk
Dit boek is bedoeld voor iedereen die met en in teams werkt en goed teamwerk wil realiseren en zich daar nog in wil verdiepen en ontwikkelen.
€ 37,50
98
Paul Hersey
Situationeel leidinggeven
De juiste leiding in de juiste situatie, dat is situationeel leiderschap. Met beproefde concepten en een goede timing krijgt u mensen zover dat ze doeltreffender worden.
€ 20,-
99
Erik Deen
Opleidingskunde
Opleidingskunde gaat over het vakmanschap dat nodig is om leren in organisaties op gang te brengen.
€ 39,95
100
Leon Kruitwagen
Handboek strategische eventmarketing
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart.